Kivaa, sain Santulta täältä tunnustuksen, en tiennytkään, että tällaisiakin kivoja juttuja voi panna eteenpäin ilahduttamaan toisen päivää! :) Kiitosta vaan vielä, olen lukenut blogiasi, mutta en ole linkittänyt sitä jostain syystä. Täytyy korjata asia hetimmiten!

 1256814467_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Säännöt ovat seuraavat: Anna tämä tunnustus blogeille, jotka tuovat sinulle iloa ja innostusta syksyn harmauteen.


1. Tunnustuksen saaneet saavat laittaa kuvan blogeihinsa.
2. Linkitä blogiin jonka pitäjältä sait tunnustuksen.
3. Nimeä haluamasi blogit (määrä vapaa) joille haluat tunnustuksen antaa ja linkitä heidän bloginsa.
4. Jätä viesti heidän blogeihinsa, jotta he tietävät nimeämisestä

Päätin antaa saman tunnustuksen blogeille tai siis blogiystäville, joiden juttuja olen eniten seurannut eli Oscar goes to:.... Masukin tekoa, Onnekas perheenlisäys ja Peppi Odottaa Esikoista

Blogeista on iloa, varsinkin odotusaikana sellaiselle, kellä ei “oikeassa elämässä” ole yhden yhtä odottajakaveria! Kiitos kaikille siitä.

* * *

Omia jauhantoja: kävin tänään sokerirasituksessa eli sokeriliemijuomingeissa ja mun mielestä se lillinki oli ihan OK, olen varmaan sairas, koska olen kuullut vaan vatsaakääntäviä horror-tarinoita kokemuksista, joissa sokeriliemi roiskuu oksennuksena pitkin laboratorion lattioita. Oli kauhea janokin joten se meni helposti alas. Samasta syystä voitin varmaan kerran Tallinkin laivalla oluenjuontikilpailun. Ensimmäinen eli paastoveriarvo oli hyvä, 4.6 ja ne loput kaksi tulosta saa kai sitten kuulla neuvolasta. Oletan, että se mamma sieltä tulee lankoja pitkin, jos tulos on, että ois raskausdiabetes. Toivottavasti ei ole.

Huomenna sikarokotuksen ottoon. Sama mennä perjantaina vaikka tulisikin kuumetta, viikonloppu voi mennä pilalle, mutta ei mun duunissa saikulla ole mitään merkitystä kuitenkaan, koska samalla lailla nakkia napsahtaa oli kourassa todistus itse Taivaan Isältä tai ei... hmm.

Ei tässä sitten muuta kun odotellaan, että tulisi se viikonloppu. Heräsin yöllä kello 4:00 aamuyöstä kun olin nähnyt unta, että olin hyvän ystäväni häissä ja kirkossa meidän kani, jonka olin tunkenut meikkipussiin (ja siis ottanut ilmeisesti kirkkoonkin mukaan?) alkoi sätkiä ja oli täysi työ pitää vetoketju pussukasta kiinni. Kaikenlaista. Ainiin ja nyt on taas viikot vaihtunut eli koodi on 24+2.