Olen tänään lukenut tylsän tyäpäivän piristykseksi nettifoorumeilta tuntikausia kaikenmaailman raskausjuttuja. Pisti silmään, että monilla on (jo) tässä vaiheessa kaikenlaista vaivaa ja kolotusta kropassa. Vaan mulla ei ole mitään? Onkos se sitten ihan normaalia? Jossain vaiheessa lantio kipeytyi nukkumisesta, mutta sekin on ohi. Istuminen sujuu taas, maha ei paina eikä häntäluukaan. Pissahätä on normaalia tasoa, ei sen enempää tarvitse laukata huussissa kun ennenkään. En todellakaan herää keskellä yötä tai aamuyöstä vessahätään. Ei väsytä. Ei turvota. Ei särje selkää. Tuleeko sellaistakin vielä? Tässä vaiheessa toki laskettuun aikaan on vajaa 4 kuukautta aikaa, ei tietenkään olla vielä niissä mahavolyymeissä, että se vartaloa kauheasti rasittaisi. Olen kai sitten vaan tyytyväinen siitä, ettei kroppa prakaa. Vielä.

Nälkä on edelleen ihan koko ajan, mutta sen lasken vaan positiiviseksi vaivaksi :) Eilen huomasin, että on mulla sittenkin niin kiltti mies, kun se haki mulle ysin jälkeen illalla pizzan kävellen, vaikka tuuli ja oli ihan helvetillisen kylmä! Se lätty ehti vanheta joku 15 minuuttia, ennenkun olin jo pistellyt sen ilolla poskeeni! Ilmoitin miehelle myös, että parin kuukauden päästä alkaa mun jalkojen hoito eli rasvaus, kynsienleikkaus ja lakkaus. Kun en aio enää tuon pullanmuotoisen mahan yli taivutella siinä vaiheessa. Vaikutelmaksi jäi, että hän jopa odottaa tätä kunniatehtävän alkua. Mulla on siis asiat ihan mukavasti tällä hetkellä. Vielä.

22+2