Äitiyslomaa nyt kulunut jo kaksi viikkoa! Ja mihin se aika on mennyt? Ihan normaaliin sähläämiseen. Toki olen nukkunut aamuisin pitkään ja muutenkin ottanut iisisti, mutta ihan samaa rataa elo muuten rullaa. Olen tavannut kavereita ja ollut aikataulujen orja. Missä vetelehtiminen sohvalla yöpuvussa, missä ostos-tv maratonit? Nyt olen kyllä kylpytakki päällä sohvalla, mutta ei kai sitä lasketa, koska odotan vaan miestä kotiin että päästään yhteen asuntonäyttöön.. Viitaten viimekertaiseen ulvontaan, unihuolet ovat toistaiseksi historiaa ja miehen pörrösukat ovat auttaneet kun niitä pitää koko päivän jalassa ja menee samoissa nukkumaan eli jalkasärky vaanii heti, kun sukat ottaa pois :)

Kaikenkaikkiaan olo mammalomalla tuntuu ihan normaalilta. Olin ehkä ladannut liikaa odotuksia tähän alkuun, jäinhän lomalle uudenvuodenaattona eli suoraan jouluvapailta. Ehkä tämä siksi tuntuu vaan venyneeltä jouluvapaalta!

Anoppipäivitystä taas sen verran, että liittyen siihen viimekertaiseen katastrofiin, kyseinen akka ilmoitti myös, että he peruvat osallistumisensa meidän hääfinansseihin eli vaikka lupasivat maksaa puolet ravintolakuluista, he eivät maksa nyt mitään. Kiva. Mun mielestä jokaisella on oikeus olla maksamatta häistä, mutta he olisivat voineet ilmoittaa tämän jo silloin kun häitä suunniteltiin. Nyt tuo on selkeä kosto siis viime kuun tapahtumista. Mies sanoi, että johtuu kuulemma siitä (oli puhunut ämmän kanssa puhelimessa) että minä olen niin aggressiivinen ja huonokäytöksinen. No, asenne on siis tuo eikä tule muuttumaan, joten sillä mennään. Soitin hätäsoiton äidilleni, joka käski paskat nakkaamaan koko hommalle ja sanoivat että mielihyvin maksavat isäni kanssa koko hääpotin kun ei ole kyseessä iso summa. Isäni mukaan "hänellä ei ole kahtaatoista tytärtä jotka pitäisi avioliiton satamaan saattaa", eli ei kuulemma ole ongelma. Huh. Meillä meinaan olisi tullut vaikeuksia maksaa sitä puuttuvaa puolikasta itse. Täten siis oletan, että emme kutsu anoppia ja appea häihin ainakaan kutsulla, jos mies haluaa saa mun puolesta tekstata niille, että aika ja paikka on tämä ja sitten istutetaan ne jonnekin piippuhyllylle eli keittiön viereen huonoimpaan pöytään. Toivon mukaan huonoja pöytiä ei kuitenkaan sinällään ole, hääpaikka on tämä ja ensi elokuussa siis pannaan jalalla koreasti!

Ja apua, nyt on jo rv 35+1!